9 października 2012

16. His amazing eyes.

   Oderwaliśmy się od siebie, gdy usłyszeliśmy głośne ' uuu ' ze strony chłopaków. Spojrzałam nieśmiało w oczy Niall'a. Zobaczyłam w nich miliony iskierek, jakby szczęście i nadzieja w jednej chwili przeleciały mu przez jego tak piekne i czarujące oczy. Poczułam takie dziwne uczucie w brzuchu i odeszłam w kierunku jeziora. Usiadłam na trawie i zamoczyłam nogi w wodzie. Właśnie całowałam się z Naill'em Horan'em. Tym słodkim blondynem o pięknych, niebieskich oczach i cudownych, farbowanych blond włosach. Podniosłam głowę do góry i spoglądałam w niebo. Zawsze robiłam to razem z Jakiem. Na wspomnienie o nim skrzywiłam się. Wcale nie zdziwiła mnie jego reakcja. Zawsze był agresywny. Nie wiem, co w nim widziałam.
   Nagle ktoś usiadł obok mnie. Odwróciłam się i zobaczyłam Liam'a. Powróciłam do wpatrywania się w błękit na górze.
- Nie jesteś mu obojętna- powiedział Li.
- Tego nie wiesz.
- Widzę, jak na ciebie patrzy. Daj mu szansę.
- Boję się- wyszeptałam po kilku minutach nieprzyjemnej ciszy.
- Nie masz czego. On cię nie skrzywdzi.
- A skąd ty to możesz wiedzeć ? Przecież znacie się zaledwie kilka dni !
- Mów co chcesz, ale i tak wiem swoje. - wstałam i poszłam po swoje rzeczy. Nie chciałam juz dłużej tego słuchać. Przecież oni sie nawet dobrze nie znają, a Liam już chce za niego ręczyć.
-Chłopcy, mozemy juz jechać ? Chyba, że chcecie jeszcze posiedzeć, to zadzwonie po Alana. - zapytałam ich, długo też nie musiałam czekać na odpowiedzeź.
- No właśnie chłopaki jedziemy już - dodał Niall, kto by się tego spodziewał. pewnie jest głody. - Nie możemy pozwolić Cheryl, żeby choć kawałek szła sama, jeszcze się jej cos stanie. - a jednak był w tym ukrytu kontekst. Może on naprawde coś do mnie czuje ?
- My już wiemy czemy ty chcesz tak jechać, ale okej. Zbieramy swoje rzeczy - krzyknął Louis
-Ej, ale wszyscy mamy jeszcze mokre stroje, jak się ubierzemy będzie gorzej. - powiedział Zayn, patrzac nie wiem czemu na mnie.
- To sobie jedźcie w strojach, ja chociaż bluske musze założyć. przecież nie pojade tak - krzyknełam wskazując na swoje ciało. Od razu tego pożałowałam. Wszyscy z zespołu wlepili we mnie swoje oczy i nie odrywali spojrzenia. - Długo tak jeszcze ? - spytałam oburzona - To jest krępujace. Bo zaraz ja zaczne każdego z was świdrować wzrokiem.
-Ja nie mam nic przeciwko - powiedział Naill i wyszczerzył rzad białych ząbków z aparatem. Wszyscy wokół się zaśmiali z niego.Chłopcy załozyli na siebie tylko spodenki, i ruszyli w droge. Ja ubrałam bluskę i pobiegłam za nimi. Starałam się nie zachowywać dziwnie przy blondynku ale jakos nie umiałam. gdy on do mnie poodszedł z uśmiechem na ustach pytając "jak ci minął dzień " ja nie umiałam też się do niecho uśmiechnąć i z radościa mu odpowiedzieć, że bawiłąm się świetnie. Nie wiem dlaczego ? MOże wystraszyłam się tego co zrobiliśmy razem nad jeziorem ? Juz sama nie wiem co gorsze. Wiem tylko, że zaraz jak przyjedziemy musze iść do Amandy. Tak, ona napewno bedzie wiedziała co zrobić. Napisze do niej sms'a, że będe u niej .
"Cześć Amy. Mam nadzieje, że nie masz innych planów. Wpadne do ciebie za jakies 40 minut. Musimy powaznie porozmawiać. Cher "
Po napisaniu wiadomości, gdy juz bylismy w aucie, znów pozwoliłam sobie zamknąć oczy i odpłynąć w kraine snów i marzeń.

____________
Jesteście niesamowici. Nawet nei wiecie jaka to motywacja widzieć tyle komentarzy, dlatego w nagrode jest nowy rozdział. Zapraszam też na naszego nowego bloga z Imaginami. http://you-and-me-imaginy1d.blogspot.com/    Pierwszy Imagine już niedługo.                                     7 kom = nowy rozdział.   

8 komentarzy:

  1. Jejku, ten blog jest cudowny. Miłość od pierwszego wejrzenia ;D Vikus

    OdpowiedzUsuń
  2. suuper ... :)
    ten blog jest fenomenalny ... :)
    czekam na nn ... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz szybciej pleaaaaas !
    Ciesze sie jak głupia widząc nowy rozdzial na tym blogu <3 ZAWSZE :)
    Najfajniejsze jest to ze masz wielu komentujących czytelnikow , dzięki temu szybciej dodajesz następne notki <3 czekam na next ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież od Nialla ta miłość aż bije. Jestem ciekawa kiedy zostaną parą:-) czekam na nn pozdrawiam M.Payne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeej. Rozdział świetny jak kazdy inny . ;) Czekam NN. ;)

    OdpowiedzUsuń