20 listopada 2012

31. Go to hospital.

   Rozpłakałam się jeszcze bardziej. Skulona usiadłam w kącie pokoju. Nadgarstek bolał mnie strasznie, ale jeszcze bardziej bolało serce. Zraniłam Niall'a, który teraz nie chce się do mnie odzywać. Dobrze wiem, co to znaczy zdrada i jak bardzo to boli. Teraz już nigdy nie zaufam nikomu, a Hazzę w najbliższym czasie pozbawię wszystkiego.
                                           - oczami Liam'a -
   Wchodziłem właśnie na górę, gdy usłyszałem dziwne dźwięki z pokoju Cheryl. Zapukałem kilka razy, ale nie usłyszałem odpowiedzi. Wsłuchałem się bardziej w odgłosy i zrozumiałem, że to płacz. Bez wahania nacisnąłem klamkę i wszedłem do pomieszczenia. Zauważyłem Cher skuloną w kącie. Natychmiast do niej podszedłem i ukucnąłem przed nią. Dziewczyno podniosła na mnie swoje smutne spojrzenie. Jej twarz była czerwona i popuchnięta od płaczu. Lekko dotknąłem jej ręki. Cheryl od razu skrzywiła się i wyrwała z mojego uścisku. Przeniosłem spojrzenie na nadgarstek siedemnastolatki. Był on strasznie czerwony i opuchnięty.
- Ubieraj się- zarządziłem.- Jedziemy do szpitala.

- Nie- zaprzeczyła słabym głosem.
- Tak! Po drodze wszystko mi opowiesz.
   Cher niechętnie podniosła się z podłogi i chwiejnym krokiem ruszyła w stronę łazienki. Zastanawiałem się, co takiego sprawiło jej tyle bólu. Postanowiłem zapytać o to Niall'a. Skierowałem się do jego pokoju i wszedłem bez pukania. Blondyn leżał na łóżku z twarzą wtuloną w poduszkę. Teraz już kompletnie nie wiedziałem, co się w tym domu dzieje.
- Niall, co jest?- zadałem mu pytanie.

- Zapytaj Cheryl albo Harry'ego- odparł. Co wspólnego z tym wszystkim ma Harry?
- To przez niego Cher prawdopodobnie złamała rękę?- dopytywałem.
- Co?! Złamała rękę?
- Nie jestem pewny, ale ma strasznie opuchnięty nadgarstek- wyjaśniłem.- Co się tak naprawdę wydarzyło?
- Ona spała z Harrym- powiedział drżącym głosem.
- To niemożliwe. Jesteś dla niej naprawdę ważny. Nigdy by cię nie zdradziła, bo wie, jak bardzo to boli. Przypomnij sobie, co ona przeżywała. A teraz wybacz. Muszę ją zawieźć do szpitala. Przemyśl to- poprosiłem i wróciłem do kolorowowłosej.
                                          - oczami Cheryl -
   Wolnym krokiem wyszłam za Liam'em z mojego pokoju. Najchętniej nigdy bym go nie opuszczała. Wsiedliśmy do mojego samochodu i pojechaliśmy do szpitala. Już po pół godzinie zostałam przyjęta. Okazało się, że zwichnęłam nadgarstek. Kolejny powód do nienawidzenia Styles'a. Do domu wróciliśmy po niecałej godzinie. Weszłam do kuchni, gdzie siedział Harry. Spiorunowałam go wzrokiem i podeszłam do lodówki.
- Już ci przeszło?- spytał z cwanym uśmiechem.

- Nie odzywaj się- warknęłam.- Spieprzyłeś nie tylko mi życie, ale także swojemu przyjacielowi i sobie! Jesteś pojebany! Jak można być takim egoistą?! Nienawidzę cię! Jesteś nikim! I zapamiętaj sobie, że się odwdzięczę! A zacznę od rozmowy z Amandą. Ciekawe jak się wybronisz- uniosłam się.
   Na schodach minęłam Niall'a. Spojrzałam na niego smutnym wzrokiem i zniknęłam w moim pokoju.
________________________________
 Dziękujemy za komentarze ! ;) Teraz moja kolej, żeby podać Wam kontakt do mnie. GG - 23021609 . Z chęcią z Wami popiszę ;D
18 komentarzy = NN .

16 komentarzy:

  1. Świetny . ; )
    Czekam na Nowy .

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż 18 komentarzy ? Nie wytrzymam tak długo ! :)
    Macie za bardzo fajne opowiadanie, żeby czekać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdzial jak zwykle.. jestem ciekawa jak to sie wszystko dalej potoczy :/
    Maaadzix

    OdpowiedzUsuń
  4. 18 komentarzy?! Ostro grasz, kochana :D
    Czekam, czekam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, tylko troszkę krótki. Czekam na następny <3 Vikus

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski rozdział ale szkoda ze taki krótki. Akcja tego rozdziału była fajna ale liczyłam na jakieś kolejne starcie z Niall'em, rozmowe lub coś. Ale i tak fajny ^^ Liczyłaś na szczerą opinię wiec proszę mam nadzieję że cię nie uraziłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. *.*
    boski! eyyyy, niech Niall jej wybaczy!! ;DD
    i zapraszam tuu http://without--your--love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny . ; )
    Niech Niall jej wybaczy . ; *

    OdpowiedzUsuń
  9. Niall na pewno jej wybaczy bo ją kocha, a poza tym nie ma żadnej pewności, że ona zrobiła coś poza pocalowaniem Hazzy. czekam niecierpliwie na nn, pozdrawiam
    M.Payne :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. No cóż więcej mówić.. Świetne, jak zwykle ! Nie mogę doczekac się następnego.;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojeju.. Świetne. Proszę dodaj szybko następny ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę dawaj następny ten jest swietny i już jet 18 kom ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne ;** ;pp

    OdpowiedzUsuń