23 grudnia 2012

Wesołych Świąt.

                                                         Wesołych Świąt !
A więc, jestem z wami długo więc z okazji swiat chciałabym wam życzyć wszystkiego co najlepsze. Dużo uśmiechu na twarzy, aby każdy wasz dzień wypełniały same pozytywne chwile a w głowie były tylko te przyjemne i pozytywne wspomnienia. By każdy dzień stawał się coraz lepszy i odkrywał przed wami uroki tego świata. Aby te święta każda z was spędziła w prawdziwym, świątecznym gronie, pełnym miłości i szczęścia. By wszystkie podaruki, które znajdą się pod choiną trafily w wasze gusta, by świat pokrył się białym puchem. Aby w Nowym Roku wszystko szło po waszej mysli, osiąganie celów i realizowanie marzeń przychodizło z jeszcze większą łatwością i chyba najważniejsze. Jak każdej DIRECTIONERCE życzę spotkania One Direction !
____________________________
NIe wiem, czy moge powiedzieć ale na jakiś czas zostałąm sama. Licze, że Ola jak najszybciej postara się i bedzie psiać. Wierze w ciebie ; **

___________________________
Zła , ale ważna informacja. !

W styczniu ide do szpitala, gdzie nie będę miała dostępu do komputera. Mam nadzieję, że operacja i wszystko pójdzie jak najszybciej, ale wrazie czego uprzedzam was, jakby rozdziały pojawiały się z opóźnieniem, to wszystko będzie wina mojego kolana .




7 komentarzy:

  1. Gwiazdki najjaśniejszej,
    choinki najpiękniejszej,
    prezentów wyśnionych,
    świąt fajnie spędzonych,
    sylwestra szalonego,
    roku bardzo owocnego!
    Wesołych Świąt !!!!

    I zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. [SPAM]
    http://onedirection-opowiadaniee.blogspot.com/
    http://onedirection-opowiadaniebyklaraii.blogspot.com/ - wpadniesz pokomentujesz ? ; > Będziemy wdzięcze .

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaa Megaaa . Dziś cały dzień siedziałam przed laptopem czytając twojego bloga. Jest WSPANIAŁY !
    Matko jak to czytam to po prostu przenoszę się w inny wymiar . To jest piękne uczucie.
    Uwielbiam.Od dziś będę tu już zawsze.
    Mam nadzieję,że Niall i Cher się pogodzą są tacy słoodcy. Czytając rozdział w którym Hazza tak strasznie namieszał aż emocje we mnie buzowały.
    Życzę udanej operacji i szybkiego powrotu do zdrowia ;*
    KOCHA ♥
    Bella
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/


    P.S Przepraszam za taki długi komentarz .Mam nadzieje,że nie przeszkadzają ci takie długie komentarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jasne, że nie. lubie poczytac zdanie, opinie i przemyślenia ludzi czytających, czyli tych dla ktorych to robimy xx

      Usuń
  4. Biedna ...
    P.S Nominowałam cię do Libster Award
    http://musicismydrugstorybyneversayneverlove.blogspot.com/2012/12/libster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za odwiedzania mojego bloga, ale przede wszystkim chciałam życzyć ci zdrówka <3 Oby w szpitalu nie było tak źle, moja przyjaciółka często ma wizyty w szpitalach i zawsze poznaje fajnych ludzi :)

    A jak wrócisz to.. www.ho-run.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje ci bardzo. ja jak ostatnio byłam w szpitalu też poznałam fajne osoby, ale nie ide na długo. kilka dni, operacja i do domku. a twojego bloga uwielbiam !

      Usuń